RSS
RSS

E-maile w HTMLu to Jednak Dobry Pomysł


Kategorie: Nowe technologie, Promocja, Społeczność, Treść, Wszystkie

0

Przez całe życie byłem przeciwnikiem wysyłania e-mailów w formacie HTML. Głównie dlatego, że ludzie nadużywali danych im możliwości, np. powiększając czcionkę do 72px w kolorze czerwonym. Wraz ze słuchaniem 58 odcinka podcastu SitePoint zaciekawiło mnie, czy faktycznie HTML w e-mailu nie jest obecnie świetnym narzędziem marketingowym.

Dopiero, gdy zobaczyłem darmowe szablony HTML dla e-mailów, natychmiast zrozumiałem, że tak powinny wyglądać wszystkie newslettery firmowe. W dodatku szablony te są przetestowane w najpopularniejszych klientach pocztowych, a przecież mają one zupełnie różną obsługę HTMLa.

Wydaje mi się też, że stopniowo ludzie zaczęli rozumieć, że najlepszym wyróżnieniem tekstu jest pogrubienie. Przy 100.000 klientów firmy Campaign Monitor, zajmującej się wysyłką e-mailów w HTMLu, dochodzę do wniosku, że nareszcie ta metoda marketingu ma sens.

Komentuj

Subscribe without commenting