Flash Mob Darmową Reklamą?
Opublikowano 02 października 2011
Kategorie: Kampanie reklamowe, Pomysły, Promocja, Społeczność, Wszystkie
2
W Gazecie Wyborczej pojawiła się krótka wzmianka na temat flash moba w Krakowie.
Generalnie chodziło o to, by ludzie na kilkadziesiąt sekund nagle wyjęli książki i zaczęli czytać gdzie popadnie, a następnie rozeszli się (tak wyglądają flash moby).
Mnie zaciekawiło, że ten flash mob zorganizowała księgarnia. Genialny sposób na reklamę, czyż nie? Wszystko, co musieli zrobić, to wrzucić pomysł do Internetu (a jeśli im się chciało, to zrobic za 10zł stronę informacyjną) - rozszedł się sam. Dało to darmową reklamę nie tylko wśród uczestników i ich znajomych (bo uczestnicy pewnie przesyłali znajomym filmy i zdjęcia, które powinna zrobić księgarnia), ale też w samej Gazecie Wyborczej. Nieźle.
Ciekawe, czy taki model darmowej reklamy się spopularyzuje i połączy z jakimiś promocjami?
Hmm nie słyszałem nigdy wcześniej o tej kampanii. Przyznam, że to całkiem niezły pomysł, chociaż mam wątpliwości co do jego popularności. Wszystko zależy od ludzi i tego czy będą chcieli w tym uczestniczyć. Jak wiemy z czytaniem jest różnie w Polsce.
Po zdjeciach z Wyborczej wyglada, ze przynajmniej kilkanascie osob sie zebralo. Kazda pewnie opowiedziala kilku, to juz z 50 osob bedzie :)