RSS
RSS

Jak Zwiększyć Zarobki ze Stron Niszowych?


Kategorie: Pasywny dochód, Pomysły, Wszystkie, Zarabianie

0

W USA większość ludzi zarabiających w Internecie używa programów partnerskich (u nich zwanych afiliacyjnymi). W Polsce na palcach jednej ręki mogę policzyć firmy, które oferują godziwe i sprawiedliwe prowizje.

Może to i jednak lepiej, bo jak zasugerował w 3 odcinku podcastu Smart Passive Income Glen Allsop z ViperChill.com, można im zrobić konkurencję.

Jak Znaleźć Tematy na Strony Niszowe?


Kategorie: Pasywny dochód, Pomysły, Treść, Tworzenie stron, Wszystkie, Zarabianie

2

W 3 odcinku podcastu Smart Passive Income Glen Allsop z ViperChill.com wskazał trzy kategorie, według których on dobiera tematy na przyszłe strony niszowe.

Przeglądarki Powinny Obsługiwać Tłumaczenia In-Line


Kategorie: Pomysły, Treść, Wszystkie

0

Przeglądarki powinny obsługiwać tłumaczenie in-line w formularzach.

Przykładowo w chacie piszę "powinnaś być en:flattered" i mi się to ładnie zamienia na "pochlebiona", a nie muszę odpalać Google Translate i sprawdzać, co miałem na myśli.

Dla dłuższych fraz wystarczyłoby użyć składni en:{some text}. Dodatkowo strzałką w dół by się wybierało odpowiednią wersję tłumaczenia.

Podczas pisania SMSów też powinna być taka możliwość.

Mój Pomysł na Skuteczną Konkurencję dla Google


Kategorie: Pomysły, Społeczność, Wszystkie

0

Amber Mac w książce "E-przyjaciele - zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy" używa serwisów społecznościowych np. do szukania hotelów.

Publikując zapytanie na Twitterze, dostaje wiele poleceń od znajomych. Ma to tę zaletę nad używaniem Google, że nie trzeba tracić czasu na przeglądanie tysięcy pozycji i szukanie opinii o nich, które mogły przecież zostać napisane na zlecenie hotelu w celach marketingowych.

Gdy się zastanowić, opinia jednostki w Internecie nie ma wielkiego znaczenia. Nabiera go dopiero, jeśli jest to opinia znajomej osoby. Może na tej zasadzie warto by było stworzyć wyszukiwarkę, która za priorytet ma opinie osób znajdujących się jak najbliżej w sieci społecznościowej? Przypadkowemu Internaucie ufa się przecież mniej, niż znajomemu znajomego.

Jeśli by obserwować, które wyniki w wyszukiwarce wybierają znajomi i nadawać tym wyborom wagę zależną od stopnia oddalenia w sieci społecznościowej, łatwiej by było znaleźć zasoby, których używają współpracownicy. Przykładowo, studenci otrzymywaliby rezultaty preferowane przez społeczność uniwersytecką, o ile będą mieć studentów jako znajomych w sieci społecznościowej. Dzięki temu wyniki szukania będą posortowane według użyteczności, a nie według treści tekstowej, co preferuje Google.

Jest to trochę inne (i chyba skuteczniejsze) podejście, od stosowanego w Google Social Search, które pozwala tylko na szukanie w treściach publikowanch przez znajomych, a nie analizuje polecanych przez nich w serwisach społecznościowych stron i odwiedzanych witryn.

Aktualizacja: Kilka dni po publikacji wpisu Google wdrożyło polecenia znajomych do algorytmu wyszukiwarki.