RSS
RSS

Podnoszenie Energii Głosu w Podcascie


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Treść, Wszystkie

0

Od firmy Market Samurai zasłyszałem ciekawy trik na podniesienie energii głosu, czyli zrobienia wrażenia ekscytacji i przekonania z nagrania, które jest dosyć flegmatyczne.

Wystarczy w Audacity zaznaczyć nagranie i kliknąć Efekty → Zmień tempo (nie prędkość) i zwiększyć tempo o 10% do 15%.

Efekt faktycznie jest pozytywny, aczkolwiek nie zawsze potrzebny. Jest bowiem wtedy trochę mniej czasu na przyswojenie wiedzy przez słuchającego. Do celów nauczania i tłumaczenia lepiej zostawić standardowe tempo, natomiast jako narzędzie marketingowe ten trik wydaje się bardzo dobry.

Pokazywanie treści po kliknięciu Lubię to, +1 lub Tweetnięciu


Kategorie: Administracja, Promocja, Treść, Tworzenie stron, WordPress, Wszystkie

0

Widywałem już wiele rozwiązań typu "tweet to pay", czyli pokazywanie treści / pobieranie plików w zamian za Tweetnięcie, kliknięcie "Like" lub Google +1 (np. Twitter payment lub Pay with a Tweet.

Nigdy nie uważałem ich za zbyt ładne optycznie. Nie były też oczywiste w obsłudze, a do tego zazwyczaj opiewały na tylko jeden serwis społecznościowy, przez co użytkownicy korzystający z innych nie mieli szans dostać się do treści.

Okazuje się, że autorzy wtyczki Image Elevator, którą ostatnio opisywałem na blogu stworzyli także rozwiązanie tego problemu.

Opinia i Recenzja Systemu Mailingowego GetResponse


Kategorie: Administracja, Optymalizacja, Promocja, Społeczność, Wszystkie

20

Mniej więcej rok temu na tym blogu narzekałem, że w Polsce nie ma dobrego autorespondera.

Z opisanych wtedy rozwiązań tylko GetResponse monitorował słowa kluczowe w wyszukiwarce. Skontaktował się ze mną Piotr Krupa i zaproponował roczny test ich systemu.

Z oferty skorzystałem i poniżej pragnę przedstawić moją subiektywną opinię o GetResponse.

Zalety i Wady Infografik


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Treść, Wszystkie

2

Infografiki przeżyły swój boom chyba gdzieś między rokiem 2010 a 2011. Muszę przyznać, że początkowo były bardzo przydatne, konkretne i dodawały coś wartościowego do treści tekstowej.

Obecnie jeśli widzę słowo "infografika" w tytule strony, natychmiast ją opuszczam.

Świetny Chwyt Marketingowy dla Programu Lojalnościowego


Kategorie: Optymalizacja, Pasywny dochód, Promocja, Treść, Wszystkie, Zarabianie

13

Na stronie Dereka Halperna przeczytałem o ciekawym triku marketingowym, zwanym "artifical advancement", co można przetłumaczyć jako "pozorną zaletę".

Chwyt pozwala na podniesienie sprzedaży o 82% bez żadnych wkładów finansowych!

Strona 1 z 612345...Ostatnia »