Widywałem już wiele rozwiązań typu "tweet to pay", czyli pokazywanie treści / pobieranie plików w zamian za Tweetnięcie, kliknięcie "Like" lub Google +1 (np. Twitter payment lub Pay with a Tweet.
Nigdy nie uważałem ich za zbyt ładne optycznie. Nie były też oczywiste w obsłudze, a do tego zazwyczaj opiewały na tylko jeden serwis społecznościowy, przez co użytkownicy korzystający z innych nie mieli szans dostać się do treści.
Okazuje się, że autorzy wtyczki Image Elevator, którą ostatnio opisywałem na blogu stworzyli także rozwiązanie tego problemu.
Mniej więcej rok temu na tym blogu narzekałem, że
w Polsce nie ma dobrego autorespondera.
Z opisanych wtedy rozwiązań tylko
GetResponse monitorował słowa kluczowe w wyszukiwarce. Skontaktował się ze mną Piotr Krupa i zaproponował roczny test ich systemu.
Z oferty skorzystałem i poniżej pragnę przedstawić moją subiektywną opinię o
GetResponse.
Aktualizacja (czerwiec 2018) - najlepszy autoresponder i newsletter
Od 2013 roku, w którym powstała główna część tego artykułu, sytuacja trochę zmieniła się.
FreshMail znacznie poprawił swoje działanie i obecnie uważamy go za lidera w Polsce, polecając jego usługi. Poniżej znajduje się oryginalny artykuł.
Kliknij, by zobaczyć ofertę FreshMaila w nowym oknie.
Infografiki przeżyły swój boom chyba gdzieś między rokiem 2010 a 2011. Muszę przyznać, że początkowo były bardzo przydatne, konkretne i dodawały coś wartościowego do treści tekstowej.
Obecnie jeśli widzę słowo "infografika" w tytule strony, natychmiast ją opuszczam.
Na stronie Dereka Halperna przeczytałem o ciekawym triku marketingowym, zwanym "artifical advancement", co można przetłumaczyć jako "pozorną zaletę".
Chwyt pozwala na podniesienie sprzedaży o 82% bez żadnych wkładów finansowych!
W marcu 2009 roku Skittles.com (odpowiednik naszych M&Msów) zyskało 10 milionów fanów na Facebooku dzięki świetnie przeprowadzonej kampanii reklamowej w Internecie.
Nie słyszałem, by od tego czasu ktoś poszedł w ich ślady, a zdecydowanie nie na polskim rynku. Jest więc okazja...