Opublikowano 29 sierpnia 2010
Kategorie: Promocja, Wszystkie
7
Do śledzenia rozwoju konkurencyjnych stron często używa się publicznych systemów rankingowych, jak Alexa, Compete.com, Quantcast, czy Nielsen.
Okazuje się, że rankingi te są bardzo niedokładne i nie mogą być skutecznie wykorzystane nawet przy porównywaniu dwóch witryn. Na szczęście są inne możliwości śledzenia konkurencji.
Chociaż Buzz nigdy mi nie przypadł do gustu i opublikowałem w nim około 5 notatek, część znajomych mnie przez niego śledziła.
Stwierdziłem więc, że warto zrealizować automatyczne dodawanie nowych wpisów na blogach jako notatek w Buzzie.
Początkowo szukałem pluginu do WordPressa, jednak na szczęście okazał się zbędny, bowiem podłączenie bloga do Buzza jest banalne i szybkie.
Ten artykuł ma już kilka lat. Najnowsze porady o prowadzeniu stron internetowych zamieszczam na SukcesStrony.pl - koniecznie zobacz!
Na stronie WWW można umieścić kilka różnych przycisków Facebooka, po kliknięciu których czytelnik może opublikować link na tablicy swojego profilu. Przyciski te różnią się w wyglądzie i sposobie działania - jedne wymagają od czytelnika kilku kliknięć, a inne tylko jednego.
Ostatnio natknąłem się na kilka opinii na ten temat, z którymi warto się zapoznać.
Opublikowano 04 sierpnia 2010
Kategorie: Promocja, Wszystkie
2
Od czerwca Facebook ponownie udostępnia statystyki kliknięć na przyciski "Lubię to!", które zamieszczamy na swoich stronach.
Analiza obejmuje także przycisk z napisem "Poleć" (angielskie "Share") i pozwala porównać te dwie możliwości. Otrzymujemy również informację o reakcji znajomych na polecenie. Podany jest też procentowy wskaźnik dalszego polecania. To wszystko oczywiście możemy zobaczyć dla każdej z podstron. Dodatkowo widoczna jest procentowa zmiana względem przeszłości.
Dobrym pomysłem na zachęcenie czytelników do powrotu na blog jest umieszczenie w widocznym miejscu tytułu oraz daty kolejnego wpisu, który planujemy opublikować. Właśnie taki mechanizm widoczny jest w nagłówku tej strony.
W przypadku WordPressa można zastosować prosty skrypt, który automatycznie wyświetli informację o zaplanowanym artykule lub konkretną wiadomość, jeżeli aktualnie nie ma żadnego tekstu w kolejce.