RSS
RSS

Epokowa Kampania Reklamowa Old Spice Man Powraca


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Społeczność, Wszystkie

0

W lutym 2010 roku ruszyła genialna kampania reklamowa Old Spice. Zaczęło się od reklamy, przy której Chuck Norris wymięka:

Jako ciekawostkę podam, że jedyny fragment tego filmu zrobiony przy użyciu komputera obejmuje sypiące się diamenty. Reszta to jedno płynne ujęcie na planie, a wszystkie przedmioty i efekty są rzeczywiste.

Jakiś czas później nakręcono w jeden dzień 185 odpowiedzi wideo na komentarze Internautów umieszczanych na żywo na Twitterze, YouTube i blogach. Wszystkie klipy były świetnie wyreżyserowane i emanowały męskością. Mnóstwo Internautów zobaczyło więc reklamę nakręconą specjalnie dla nich.

Filmy zostały obejrzane łącznie ponad 100 milionów razy, co podniosło sprzedaż produktów Old Spice ponad dwukrotnie.

Teraz Old Spice Man zapowiada swój powrót:

Warto zasubskrybować kanał Old Spice i obserwować, co tym razem przygotują eksperci z agencji reklamowej Wieden+Kennedy (których strona www o dziwo odstrasza).

Komentuj

Subscribe without commenting