RSS
RSS

Pokazywanie treści po kliknięciu Lubię to, +1 lub Tweetnięciu


Kategorie: Administracja, Promocja, Treść, Tworzenie stron, WordPress, Wszystkie

0

Widywałem już wiele rozwiązań typu "tweet to pay", czyli pokazywanie treści / pobieranie plików w zamian za Tweetnięcie, kliknięcie "Like" lub Google +1 (np. Twitter payment lub Pay with a Tweet.

Nigdy nie uważałem ich za zbyt ładne optycznie. Nie były też oczywiste w obsłudze, a do tego zazwyczaj opiewały na tylko jeden serwis społecznościowy, przez co użytkownicy korzystający z innych nie mieli szans dostać się do treści.

Okazuje się, że autorzy wtyczki Image Elevator, którą ostatnio opisywałem na blogu stworzyli także rozwiązanie tego problemu.

Opinia i Recenzja Systemu Mailingowego GetResponse


Kategorie: Administracja, Optymalizacja, Promocja, Społeczność, Wszystkie

21

Mniej więcej rok temu na tym blogu narzekałem, że w Polsce nie ma dobrego autorespondera. Z opisanych wtedy rozwiązań tylko GetResponse monitorował słowa kluczowe w wyszukiwarce. Skontaktował się ze mną Piotr Krupa i zaproponował roczny test ich systemu. Z oferty skorzystałem i poniżej pragnę przedstawić moją subiektywną opinię o GetResponse.

Aktualizacja (czerwiec 2018) - najlepszy autoresponder i newsletter

Od 2013 roku, w którym powstała główna część tego artykułu, sytuacja trochę zmieniła się. FreshMail znacznie poprawił swoje działanie i obecnie uważamy go za lidera w Polsce, polecając jego usługi. Poniżej znajduje się oryginalny artykuł. Kliknij, by zobaczyć ofertę FreshMaila w nowym oknie.

Zalety i Wady Infografik


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Treść, Wszystkie

2

Infografiki przeżyły swój boom chyba gdzieś między rokiem 2010 a 2011. Muszę przyznać, że początkowo były bardzo przydatne, konkretne i dodawały coś wartościowego do treści tekstowej.

Obecnie jeśli widzę słowo "infografika" w tytule strony, natychmiast ją opuszczam.

Świetny Chwyt Marketingowy dla Programu Lojalnościowego


Kategorie: Optymalizacja, Pasywny dochód, Promocja, Treść, Wszystkie, Zarabianie

14

Na stronie Dereka Halperna przeczytałem o ciekawym triku marketingowym, zwanym "artifical advancement", co można przetłumaczyć jako "pozorną zaletę".

Chwyt pozwala na podniesienie sprzedaży o 82% bez żadnych wkładów finansowych!

Pomysłowa i Spektakularna Kampania Reklamowa Skittles


Kategorie: Kampanie reklamowe, Pozycjonowanie, Promocja, Społeczność, Treść, Tworzenie stron, Wszystkie

8

W marcu 2009 roku Skittles.com (odpowiednik naszych M&Msów) zyskało 10 milionów fanów na Facebooku dzięki świetnie przeprowadzonej kampanii reklamowej w Internecie.

Nie słyszałem, by od tego czasu ktoś poszedł w ich ślady, a zdecydowanie nie na polskim rynku. Jest więc okazja...