RSS
RSS

Jak Mierzyć Zwrot z Inwestycji w Stronę Internetową lub Reklamę?


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Społeczność, Wszystkie, Zarabianie

0

Istnieją metody mierzenia wpływu strony WWW, serwisów społecznościowych, czy reklamy na świadomość marki, liczbę połączeń telefonicznych, czy wizyt w placówkach firmy. Omówiono je w drugim odcinku sezonu pierwszego podcastu BoagWorld. Przedstawiam wnioski z 40-minutowej rozmowy prowadzących.

Opłaty “Co Łaska” w Internecie Mają Sens!


Kategorie: Promocja, Wszystkie, Zarabianie

1

Niedawno przeprowadzono ciekawą kampanię (The Humble Bundle), podczas której można było kupić pakiet gier komputerowych za dowolną cenę. Dotychczas takie próby podejmowano tylko z utworami muzycznymi.

Autorzy projektu mieli nadzieje na sprawiedliwe wpłaty. Nie przeliczyli się - model biznesowy "płać, ile uważasz za słuszne" okazał się rentowny.

Epokowa Kampania Reklamowa Old Spice Man Powraca


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Społeczność, Wszystkie

0

W lutym 2010 roku ruszyła genialna kampania reklamowa Old Spice. Zaczęło się od reklamy, przy której Chuck Norris wymięka:

Jako ciekawostkę podam, że jedyny fragment tego filmu zrobiony przy użyciu komputera obejmuje sypiące się diamenty. Reszta to jedno płynne ujęcie na planie, a wszystkie przedmioty i efekty są rzeczywiste.

Płatne newslettery e-mailowe


Kategorie: Administracja, Pozycjonowanie, Promocja, Treść, Wszystkie, Zarabianie

0

TinyLetter i letter.ly pozwalają na szybkie założenie i łatwe prowadzenie płatnego (dla subskrybentów) newslettera e-mailowego. To ciekawa koncepcja, której realizacją można uzupełnić serwisy WWW z aktualnościami, do których dostęp jest płatny. Gdyby chwilę pomyśleć, pewnie by się znalazło inne przydatne zastosowania.

Na samym letter.ly widać z kolei ciekawe zajawki: publikowane są tytuły wpisów oraz komentarze do nich, lecz nie same treści. Daje to pogląd, czy content jest interesujący, inspirujący lub kontrowersyjny, wspiera SEO i skłania ku subksrypcji.

Ciekawy model rosnących cen


Kategorie: Promocja, Wszystkie, Zarabianie

0

W ostatnich tygodniach wielki i popularny serwis Delicious, w którym zapisuje się ulubione strony, stracił wielu kluczowych programistów. Chociaż poszukiwani są nowi, blogosfera wyczuła, że przyszłość tego darmowego narzędzia nie jest pewna.

Niezłą, płatną alternatywą jest Pinboard. Liczba jego użytkowników rośnie bardzo szybko. Opłata za korzystanie z serwisu jest jednorazowa i wynosi zawsze 0.001 USD razy liczba zarejestrowanych w systemie użytkowników.

Dzięki takiemu podejściu, skłania się Internatuów do szybkiej rejestracji i polecania znajomym, bo im prędzej założą konto, tym mniej zapłacą. Jest to świetny pomysł na ekspansję start-upów, z którym spotykam się po raz pierwszy.

Strona 4 z 6« Pierwsza...23456