RSS
RSS

Epokowa Kampania Reklamowa Old Spice Man Powraca


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Społeczność, Wszystkie

0

W lutym 2010 roku ruszyła genialna kampania reklamowa Old Spice. Zaczęło się od reklamy, przy której Chuck Norris wymięka:

Jako ciekawostkę podam, że jedyny fragment tego filmu zrobiony przy użyciu komputera obejmuje sypiące się diamenty. Reszta to jedno płynne ujęcie na planie, a wszystkie przedmioty i efekty są rzeczywiste.

Płatne newslettery e-mailowe


Kategorie: Administracja, Pozycjonowanie, Promocja, Treść, Wszystkie, Zarabianie

0

TinyLetter i letter.ly pozwalają na szybkie założenie i łatwe prowadzenie płatnego (dla subskrybentów) newslettera e-mailowego. To ciekawa koncepcja, której realizacją można uzupełnić serwisy WWW z aktualnościami, do których dostęp jest płatny. Gdyby chwilę pomyśleć, pewnie by się znalazło inne przydatne zastosowania.

Na samym letter.ly widać z kolei ciekawe zajawki: publikowane są tytuły wpisów oraz komentarze do nich, lecz nie same treści. Daje to pogląd, czy content jest interesujący, inspirujący lub kontrowersyjny, wspiera SEO i skłania ku subksrypcji.

Ciekawy model rosnących cen


Kategorie: Promocja, Wszystkie, Zarabianie

0

W ostatnich tygodniach wielki i popularny serwis Delicious, w którym zapisuje się ulubione strony, stracił wielu kluczowych programistów. Chociaż poszukiwani są nowi, blogosfera wyczuła, że przyszłość tego darmowego narzędzia nie jest pewna.

Niezłą, płatną alternatywą jest Pinboard. Liczba jego użytkowników rośnie bardzo szybko. Opłata za korzystanie z serwisu jest jednorazowa i wynosi zawsze 0.001 USD razy liczba zarejestrowanych w systemie użytkowników.

Dzięki takiemu podejściu, skłania się Internatuów do szybkiej rejestracji i polecania znajomym, bo im prędzej założą konto, tym mniej zapłacą. Jest to świetny pomysł na ekspansję start-upów, z którym spotykam się po raz pierwszy.

E-maile w HTMLu to Jednak Dobry Pomysł


Kategorie: Nowe technologie, Promocja, Społeczność, Treść, Wszystkie

0

Przez całe życie byłem przeciwnikiem wysyłania e-mailów w formacie HTML. Głównie dlatego, że ludzie nadużywali danych im możliwości, np. powiększając czcionkę do 72px w kolorze czerwonym. Wraz ze słuchaniem 58 odcinka podcastu SitePoint zaciekawiło mnie, czy faktycznie HTML w e-mailu nie jest obecnie świetnym narzędziem marketingowym.

Dopiero, gdy zobaczyłem darmowe szablony HTML dla e-mailów, natychmiast zrozumiałem, że tak powinny wyglądać wszystkie newslettery firmowe. W dodatku szablony te są przetestowane w najpopularniejszych klientach pocztowych, a przecież mają one zupełnie różną obsługę HTMLa.

Wydaje mi się też, że stopniowo ludzie zaczęli rozumieć, że najlepszym wyróżnieniem tekstu jest pogrubienie. Przy 100.000 klientów firmy Campaign Monitor, zajmującej się wysyłką e-mailów w HTMLu, dochodzę do wniosku, że nareszcie ta metoda marketingu ma sens.

RSS – Pełne, Częściowe, z Reklamami?


Kategorie: Promocja, Społeczność, Treść, Wszystkie

4

W 53 odcinku podcastu SitePoint poruszono ciekawą kwestię - kanały RSS.

Rozważano, czy warto umieszczać pełną treść wpisów w wątkach, czy tylko częściowe wypisy wraz z zaproszeniem na stronę z reklamami, a także, czy w samych wątkach umieszczać reklamy, a jeśli tak, to jakiego rodzaju.