RSS
RSS

Posłuchaj Podcastu dla Osób Posiadających Strony Internetowe!


Kategorie: Pozycjonowanie, Promocja, Społeczność, Treść, Tworzenie stron, WordPress, Wszystkie

2

Mam dobrą wiadomość: nagrałem plik dźwiękowy z nowościami ważnymi z punktu widzenia osoby posiadającej stronę internetową, poradami i wskazówkami, których narzędzi używać. Plik taki (w formacie MP3) nazywa się podcastem.

W pierwszym odcinku Podcastu Sukces Strony mówię między innmi o:

  • - zmianach w wyszukiwarce Google wprowadzonych w lutym,
  • - nowych możliwościach reklamy na Facebooku,
  • - przydatnych, mało popularnych dodatkach do strony,
  • - uniwersalnych i chwytliwych pomysłach na artykuły na Twoją stronę,
  • oraz (temat główny odcinka) o pozyskiwaniu ruchu na Twoją witrynę internetową!

Po szczegóły i listę konkretnych zadań, które dobrze wykonać po odsłuchaniu podcastu zajrzyj na stronę odcinka :)

Będę wdzięczny, jeśli napiszesz w komentarzu, czy odcinek Ci się spodobał i co powinienem poprawić w przyszłości.

Jeśli uważasz ten podcast za wartościowy, rozważ proszę wysłanie odnośnika do SukceStrony.pl partnerom biznesowym - myślę, że będą wdzięczni za darmowe wskazówki dla ich biznesu :)

Otwieram Stronę Google+


Kategorie: Administracja, Kampanie reklamowe, Nowe technologie, Optymalizacja, Pasywny dochód, Pomysły, Pozycjonowanie, Promocja, Społeczność, Treść, Tworzenie stron, WordPress, Wszystkie, Zarabianie

0

Od dzisiaj na mojej stronie Google+ "Sukces Strony" udzielam porad dla firm posiadających lub planujących strony internetowe oraz piszę o istotnych nowościach z branży :)

Niektóre poruszane tematy:

  • wyszukiwarka Google, Facebook, Google+,
  • pozycjonowanie (SEO),
  • reklama i promocja firmy oraz jej strony,
  • tworzenie treści na strony internetowe.

Polecam dodanie Sukces Strony na Google+ do kręgów - będzie tam wiele cennych informacji, których tutaj nie opublikuję :)

Po cichu liczę także, że w tym roku zacznę robić HangOuty branżowe :) Swoją drogą ciekawi mnie, jak na polski przetłumaczono hangout ;)

Triki dla Prowadzących Newslettery i Autorespondery


Kategorie: Kampanie reklamowe, Optymalizacja, Pasywny dochód, Promocja, Społeczność, Wszystkie, Zarabianie

0

W 60 odcinku podcastu Foolish Adventure przeprowadzono wywiad z Timem Bourquinem - popularnym biznesmenem internetowym, który odniósł sukces z wieloma projektami.

Chociaż tytuł tego odcinka podcastu "Jak stworzyć kasową stronę na abonament?", to ja wyłowiłem z niego głównie porady na temat prowadzenia newsletterów i autoresponderów, którymi pragnę się z Tobą podzielić.

Jeśli nie wiesz, czym są newslettery i autorespondery, przeczytaj mój artykuł - subskrypcja. W dalszej części artykułu będę stosował to określenie wymiennie z autoresponderem, chociaż nie są to dokładnie te same rzeczy.

Flash Mob Darmową Reklamą?


Kategorie: Kampanie reklamowe, Pomysły, Promocja, Społeczność, Wszystkie

2

W Gazecie Wyborczej pojawiła się krótka wzmianka na temat flash moba w Krakowie.

Generalnie chodziło o to, by ludzie na kilkadziesiąt sekund nagle wyjęli książki i zaczęli czytać gdzie popadnie, a następnie rozeszli się (tak wyglądają flash moby).

Mnie zaciekawiło, że ten flash mob zorganizowała księgarnia. Genialny sposób na reklamę, czyż nie? Wszystko, co musieli zrobić, to wrzucić pomysł do Internetu (a jeśli im się chciało, to zrobic za 10zł stronę informacyjną) - rozszedł się sam. Dało to darmową reklamę nie tylko wśród uczestników i ich znajomych (bo uczestnicy pewnie przesyłali znajomym filmy i zdjęcia, które powinna zrobić księgarnia), ale też w samej Gazecie Wyborczej. Nieźle.

Ciekawe, czy taki model darmowej reklamy się spopularyzuje i połączy z jakimiś promocjami?

Mój Pomysł na Skuteczną Konkurencję dla Google


Kategorie: Pomysły, Społeczność, Wszystkie

0

Amber Mac w książce "E-przyjaciele - zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy" używa serwisów społecznościowych np. do szukania hotelów.

Publikując zapytanie na Twitterze, dostaje wiele poleceń od znajomych. Ma to tę zaletę nad używaniem Google, że nie trzeba tracić czasu na przeglądanie tysięcy pozycji i szukanie opinii o nich, które mogły przecież zostać napisane na zlecenie hotelu w celach marketingowych.

Gdy się zastanowić, opinia jednostki w Internecie nie ma wielkiego znaczenia. Nabiera go dopiero, jeśli jest to opinia znajomej osoby. Może na tej zasadzie warto by było stworzyć wyszukiwarkę, która za priorytet ma opinie osób znajdujących się jak najbliżej w sieci społecznościowej? Przypadkowemu Internaucie ufa się przecież mniej, niż znajomemu znajomego.

Jeśli by obserwować, które wyniki w wyszukiwarce wybierają znajomi i nadawać tym wyborom wagę zależną od stopnia oddalenia w sieci społecznościowej, łatwiej by było znaleźć zasoby, których używają współpracownicy. Przykładowo, studenci otrzymywaliby rezultaty preferowane przez społeczność uniwersytecką, o ile będą mieć studentów jako znajomych w sieci społecznościowej. Dzięki temu wyniki szukania będą posortowane według użyteczności, a nie według treści tekstowej, co preferuje Google.

Jest to trochę inne (i chyba skuteczniejsze) podejście, od stosowanego w Google Social Search, które pozwala tylko na szukanie w treściach publikowanch przez znajomych, a nie analizuje polecanych przez nich w serwisach społecznościowych stron i odwiedzanych witryn.

Aktualizacja: Kilka dni po publikacji wpisu Google wdrożyło polecenia znajomych do algorytmu wyszukiwarki.