RSS
RSS

Jak Mierzyć Zwrot z Inwestycji w Stronę Internetową lub Reklamę?


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Społeczność, Wszystkie, Zarabianie

0

Istnieją metody mierzenia wpływu strony WWW, serwisów społecznościowych, czy reklamy na świadomość marki, liczbę połączeń telefonicznych, czy wizyt w placówkach firmy. Omówiono je w drugim odcinku sezonu pierwszego podcastu BoagWorld. Przedstawiam wnioski z 40-minutowej rozmowy prowadzących.

Wygodniejsze Przeglądanie Facebooka


Kategorie: Nowe technologie, Społeczność, Wszystkie

0

Przez Facebooka ciężko na bieżąco śledzić wpisy nawet kilku osób - trzeba rozwijać w dół listę publikacji, czasem jesteśmy przenoszeni do "najpopularniejszych aktualności" i nie widzimy nowych treści...

Ładną tablicę, którą szybko możemy przejrzeć, tworzy darmowy serwis PostPost.com. Wygląda ona jak gazeta. Pomijane są statusy (krótkie tekstowe wiadomości), więc widzimy zbiór ciekawych linków, filmów i zdjęć, a nie osobiste wywody.

Ja preferuję rygorystyczny dobór śledzonych osób, więc wystarcza mi interfejs Facebooka, ale zapewne wielu osobom PostPost przypadnie do gustu. W zasadzie jeśli zrobimy konto Facebooka specjalnie do śledzenia treści, to otrzymamy dosyć solidną konkurencję dla RSS. Kto wie, może w tym serwisie leży przyszłość agregatorów nowości?

Epokowa Kampania Reklamowa Old Spice Man Powraca


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Społeczność, Wszystkie

0

W lutym 2010 roku ruszyła genialna kampania reklamowa Old Spice. Zaczęło się od reklamy, przy której Chuck Norris wymięka:

Jako ciekawostkę podam, że jedyny fragment tego filmu zrobiony przy użyciu komputera obejmuje sypiące się diamenty. Reszta to jedno płynne ujęcie na planie, a wszystkie przedmioty i efekty są rzeczywiste.

E-maile w HTMLu to Jednak Dobry Pomysł


Kategorie: Nowe technologie, Promocja, Społeczność, Treść, Wszystkie

0

Przez całe życie byłem przeciwnikiem wysyłania e-mailów w formacie HTML. Głównie dlatego, że ludzie nadużywali danych im możliwości, np. powiększając czcionkę do 72px w kolorze czerwonym. Wraz ze słuchaniem 58 odcinka podcastu SitePoint zaciekawiło mnie, czy faktycznie HTML w e-mailu nie jest obecnie świetnym narzędziem marketingowym.

Dopiero, gdy zobaczyłem darmowe szablony HTML dla e-mailów, natychmiast zrozumiałem, że tak powinny wyglądać wszystkie newslettery firmowe. W dodatku szablony te są przetestowane w najpopularniejszych klientach pocztowych, a przecież mają one zupełnie różną obsługę HTMLa.

Wydaje mi się też, że stopniowo ludzie zaczęli rozumieć, że najlepszym wyróżnieniem tekstu jest pogrubienie. Przy 100.000 klientów firmy Campaign Monitor, zajmującej się wysyłką e-mailów w HTMLu, dochodzę do wniosku, że nareszcie ta metoda marketingu ma sens.

6 Dobrych Powodów by Pozbyć się Komentarzy


Kategorie: Pozycjonowanie, Społeczność, Treść, Wszystkie

13

Czy komentarze faktycznie dobrze wpływają na pozycjonowanie i odwiedzalność strony?

Okazuje się, że często przynoszą więcej szkód, niż korzyści...