Wyszukiwarka WordPressa domyślnie szuka w dowolnych typach treści: Stronach, Wpisach, własnych typach treści, produktach (np. dla WooCommerce).
Sposób wyświetlania wyników jest jednak ujednolicony - właśnie ze względu na jej uniwersalność.
W przypadku sklepów internetowych istotne jest, by na stronie wyników wyszukiwania była podana np. cena.
Dzisiaj opiszę, jak to zrobić.
Standardem jest zamieszczanie na stronach internetowych w dziale Kontakt mapy siedziby firmy.
Nowością jest zaś dodawanie nad nią lub pod nią pola na wpisanie adresu, z którego Google wytyczy na rzeczonej mapie (a więc w obrębie strony firmy) trasę dojazdu:

Poniżej kod, który pozwala na wykonanie takiego powiązania.
Czasami zachodzi potrzeba nadpisania pliku JavaScript z motywu macierzystego w motywie potomnym WordPressa, bądź odniesienia się do niego przez stworzenie własnego pliku JS, ładowanego dopiero po innym pliku JS.
Dzisiaj wyjaśnię, jak to zrobić.
WordPress rzadko, ale jednak czasami potrafi wyświetlić białą, pustą stronę – czy to po stronie użytkownika, panelu administracyjnego, bądź w obu tych miejscach.
W podglądzie kodu strony często widnieje tylko:
</body></html>
Zlokalizowanie przyczyny jest często trudne, więc postanowiłem zebrać swoje doświadczenia w tym wpisie.
W phpMyAdmin dane liczby rekordów tabeli są dla tabel dużych (powiedzmy 10 tyś. i więcej rekordów) podawane szacunkowo (i przy każdym sprawdzeniu zazwyczaj inaczej!), w szczególności dla tabel InnoDB, które są obecnie standardem. Liczba taka poprzedzana jest znakiem tyldy ~, często wzrokowo pomijanym. Różnica często jest nawet dwukrotna.
Aby sprawdzić faktyczną liczbę rekordów, należy wykonać komendę:
SELECT COUNT(*) FROM NAZWA_TABELI;