Poniższy kod JavaScript (przemieszany z PHP) przydaje się, gdy trzeba dla nowej strony założyć nowe konto Google Analytics i śledzić je, ale jednocześnie chce się zachować śledzenie starego konta (tracker dla jednego z kont - w tym przypadku starego - trzeba jakoś nazwać).
Funkcja _e() jest częścią systemu WordPress i pozwala na przetłumaczenie linijki z kodem UA na inne języki, w których można mieć ustawione osobne numery UA. Zbiorczo można zaś monitorować cały ruch na stronie przy pomocy osobnego trackera (w tym przykładzie - starego konta Google Analytics).
Kod należy umieścić w pliku functions.php motywu. We wtyczce Code Snippets może nie działać.
Wyszukiwarka WordPressa domyślnie szuka w dowolnych typach treści: Stronach, Wpisach, własnych typach treści, produktach (np. dla WooCommerce).
Sposób wyświetlania wyników jest jednak ujednolicony - właśnie ze względu na jej uniwersalność.
W przypadku sklepów internetowych istotne jest, by na stronie wyników wyszukiwania była podana np. cena.
Dzisiaj opiszę, jak to zrobić.
Standardem jest zamieszczanie na stronach internetowych w dziale Kontakt mapy siedziby firmy.
Nowością jest zaś dodawanie nad nią lub pod nią pola na wpisanie adresu, z którego Google wytyczy na rzeczonej mapie (a więc w obrębie strony firmy) trasę dojazdu:

Poniżej kod, który pozwala na wykonanie takiego powiązania.
Czasami zachodzi potrzeba nadpisania pliku JavaScript z motywu macierzystego w motywie potomnym WordPressa, bądź odniesienia się do niego przez stworzenie własnego pliku JS, ładowanego dopiero po innym pliku JS.
Dzisiaj wyjaśnię, jak to zrobić.
WordPress rzadko, ale jednak czasami potrafi wyświetlić białą, pustą stronę – czy to po stronie użytkownika, panelu administracyjnego, bądź w obu tych miejscach.
W podglądzie kodu strony często widnieje tylko:
</body></html>
Zlokalizowanie przyczyny jest często trudne, więc postanowiłem zebrać swoje doświadczenia w tym wpisie.