RSS
RSS

Płatne newslettery e-mailowe


Kategorie: Administracja, Pozycjonowanie, Promocja, Treść, Wszystkie, Zarabianie

0

TinyLetter i letter.ly pozwalają na szybkie założenie i łatwe prowadzenie płatnego (dla subskrybentów) newslettera e-mailowego. To ciekawa koncepcja, której realizacją można uzupełnić serwisy WWW z aktualnościami, do których dostęp jest płatny. Gdyby chwilę pomyśleć, pewnie by się znalazło inne przydatne zastosowania.

Na samym letter.ly widać z kolei ciekawe zajawki: publikowane są tytuły wpisów oraz komentarze do nich, lecz nie same treści. Daje to pogląd, czy content jest interesujący, inspirujący lub kontrowersyjny, wspiera SEO i skłania ku subksrypcji.

Ciekawy model rosnących cen


Kategorie: Promocja, Wszystkie, Zarabianie

0

W ostatnich tygodniach wielki i popularny serwis Delicious, w którym zapisuje się ulubione strony, stracił wielu kluczowych programistów. Chociaż poszukiwani są nowi, blogosfera wyczuła, że przyszłość tego darmowego narzędzia nie jest pewna.

Niezłą, płatną alternatywą jest Pinboard. Liczba jego użytkowników rośnie bardzo szybko. Opłata za korzystanie z serwisu jest jednorazowa i wynosi zawsze 0.001 USD razy liczba zarejestrowanych w systemie użytkowników.

Dzięki takiemu podejściu, skłania się Internatuów do szybkiej rejestracji i polecania znajomym, bo im prędzej założą konto, tym mniej zapłacą. Jest to świetny pomysł na ekspansję start-upów, z którym spotykam się po raz pierwszy.

E-maile w HTMLu to Jednak Dobry Pomysł


Kategorie: Nowe technologie, Promocja, Społeczność, Treść, Wszystkie

0

Przez całe życie byłem przeciwnikiem wysyłania e-mailów w formacie HTML. Głównie dlatego, że ludzie nadużywali danych im możliwości, np. powiększając czcionkę do 72px w kolorze czerwonym. Wraz ze słuchaniem 58 odcinka podcastu SitePoint zaciekawiło mnie, czy faktycznie HTML w e-mailu nie jest obecnie świetnym narzędziem marketingowym.

Dopiero, gdy zobaczyłem darmowe szablony HTML dla e-mailów, natychmiast zrozumiałem, że tak powinny wyglądać wszystkie newslettery firmowe. W dodatku szablony te są przetestowane w najpopularniejszych klientach pocztowych, a przecież mają one zupełnie różną obsługę HTMLa.

Wydaje mi się też, że stopniowo ludzie zaczęli rozumieć, że najlepszym wyróżnieniem tekstu jest pogrubienie. Przy 100.000 klientów firmy Campaign Monitor, zajmującej się wysyłką e-mailów w HTMLu, dochodzę do wniosku, że nareszcie ta metoda marketingu ma sens.

Statystyki i Oprogramowanie Obsługujące Facebooka


Kategorie: Nowe technologie, Optymalizacja, Wszystkie

0

Kilka miesięcy temu amerykańska firma monitorująca ruch w Internecie opublikowała bardzo ciekawy artykuł na temat oprogramowania, które zasila Facebooka.

Ponieważ Facebook ma 570 miliardów wyświetleń stron miesięcznie, jego załoga musiała od nowa wynaleźć koło, by było bardziej okrągłe i mogło obsłużyć taki ruch.

6 Dobrych Powodów by Pozbyć się Komentarzy


Kategorie: Pozycjonowanie, Społeczność, Treść, Wszystkie

13

Czy komentarze faktycznie dobrze wpływają na pozycjonowanie i odwiedzalność strony?

Okazuje się, że często przynoszą więcej szkód, niż korzyści...