RSS
RSS

Przeglądarki Powinny Obsługiwać Tłumaczenia In-Line


Kategorie: Pomysły, Treść, Wszystkie

0

Przeglądarki powinny obsługiwać tłumaczenie in-line w formularzach.

Przykładowo w chacie piszę "powinnaś być en:flattered" i mi się to ładnie zamienia na "pochlebiona", a nie muszę odpalać Google Translate i sprawdzać, co miałem na myśli.

Dla dłuższych fraz wystarczyłoby użyć składni en:{some text}. Dodatkowo strzałką w dół by się wybierało odpowiednią wersję tłumaczenia.

Podczas pisania SMSów też powinna być taka możliwość.

Płatne newslettery e-mailowe


Kategorie: Administracja, Pozycjonowanie, Promocja, Treść, Wszystkie, Zarabianie

0

TinyLetter i letter.ly pozwalają na szybkie założenie i łatwe prowadzenie płatnego (dla subskrybentów) newslettera e-mailowego. To ciekawa koncepcja, której realizacją można uzupełnić serwisy WWW z aktualnościami, do których dostęp jest płatny. Gdyby chwilę pomyśleć, pewnie by się znalazło inne przydatne zastosowania.

Na samym letter.ly widać z kolei ciekawe zajawki: publikowane są tytuły wpisów oraz komentarze do nich, lecz nie same treści. Daje to pogląd, czy content jest interesujący, inspirujący lub kontrowersyjny, wspiera SEO i skłania ku subksrypcji.

E-maile w HTMLu to Jednak Dobry Pomysł


Kategorie: Nowe technologie, Promocja, Społeczność, Treść, Wszystkie

0

Przez całe życie byłem przeciwnikiem wysyłania e-mailów w formacie HTML. Głównie dlatego, że ludzie nadużywali danych im możliwości, np. powiększając czcionkę do 72px w kolorze czerwonym. Wraz ze słuchaniem 58 odcinka podcastu SitePoint zaciekawiło mnie, czy faktycznie HTML w e-mailu nie jest obecnie świetnym narzędziem marketingowym.

Dopiero, gdy zobaczyłem darmowe szablony HTML dla e-mailów, natychmiast zrozumiałem, że tak powinny wyglądać wszystkie newslettery firmowe. W dodatku szablony te są przetestowane w najpopularniejszych klientach pocztowych, a przecież mają one zupełnie różną obsługę HTMLa.

Wydaje mi się też, że stopniowo ludzie zaczęli rozumieć, że najlepszym wyróżnieniem tekstu jest pogrubienie. Przy 100.000 klientów firmy Campaign Monitor, zajmującej się wysyłką e-mailów w HTMLu, dochodzę do wniosku, że nareszcie ta metoda marketingu ma sens.

6 Dobrych Powodów by Pozbyć się Komentarzy


Kategorie: Pozycjonowanie, Społeczność, Treść, Wszystkie

13

Czy komentarze faktycznie dobrze wpływają na pozycjonowanie i odwiedzalność strony?

Okazuje się, że często przynoszą więcej szkód, niż korzyści...

Jak Radzić Sobie z Trollami i Spamem?


Kategorie: Społeczność, Treść, WordPress, Wszystkie

3

Wraz ze wzrostem popularności bloga lub strony pojawia się problem trollów - Internautów, którzy zamieszczają komentarze tylko po to, by wnerwić innych lub zrobić im na złość - generalnie, by wywołać szum.

Walka z trollami jest wyjątkowo uciążliwa, ponieważ po zbanowaniu zmieniają oni IP i tworzą nowe konta w serwisie.

Usłyszałem jednak ostatnio o pewnym skutecznym sposobie eliminowania trollów...