RSS
RSS

Czy warto wdrażać AMP do stron internetowych? Wpływ na ruch


Kategorie: Nowe technologie, Optymalizacja, Pozycjonowanie, Promocja, Treść, Tworzenie stron, Wszystkie

0

Rozważaliśmy, czy wdrażać technologię AMP do stron internetowych.

Co to jest AMP? AMP (ang. Accelerated Mobile Pages – przyspieszone strony mobilne) to szybsze ładowanie witryny przy pomocy uproszczonego kodu programistycznego HTML, ale kosztem prawie całej szaty graficznej witryny – zostaje niemal sam tekst. Dzięki AMP strona może być wyświetlana u góry wyników wyszukiwania Google.

Wadą AMP jest brak szaty graficznej witryny – użytkownik po zapoznaniu się z treścią nie ma podsuniętych kolejnych kroków i zazwyczaj cofa się do wyników wyszukiwania.

Nasze podejrzenia zostały potwierdzone po przejrzeniu kilkudziesięciu raportów w postaci studium przypadku z zagranicznych witryn.

Podnoszenie Energii Głosu w Podcascie


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Treść, Wszystkie

0

Od firmy Market Samurai zasłyszałem ciekawy trik na podniesienie energii głosu, czyli zrobienia wrażenia ekscytacji i przekonania z nagrania, które jest dosyć flegmatyczne.

Wystarczy w Audacity zaznaczyć nagranie i kliknąć Efekty → Zmień tempo (nie prędkość) i zwiększyć tempo o 10% do 15%.

Efekt faktycznie jest pozytywny, aczkolwiek nie zawsze potrzebny. Jest bowiem wtedy trochę mniej czasu na przyswojenie wiedzy przez słuchającego. Do celów nauczania i tłumaczenia lepiej zostawić standardowe tempo, natomiast jako narzędzie marketingowe ten trik wydaje się bardzo dobry.

Pokazywanie treści po kliknięciu Lubię to, +1 lub Tweetnięciu


Kategorie: Administracja, Promocja, Treść, Tworzenie stron, WordPress, Wszystkie

0

Widywałem już wiele rozwiązań typu "tweet to pay", czyli pokazywanie treści / pobieranie plików w zamian za Tweetnięcie, kliknięcie "Like" lub Google +1 (np. Twitter payment lub Pay with a Tweet.

Nigdy nie uważałem ich za zbyt ładne optycznie. Nie były też oczywiste w obsłudze, a do tego zazwyczaj opiewały na tylko jeden serwis społecznościowy, przez co użytkownicy korzystający z innych nie mieli szans dostać się do treści.

Okazuje się, że autorzy wtyczki Image Elevator, którą ostatnio opisywałem na blogu stworzyli także rozwiązanie tego problemu.

Opinia i Recenzja Systemu Mailingowego GetResponse


Kategorie: Administracja, Optymalizacja, Promocja, Społeczność, Wszystkie

21

Mniej więcej rok temu na tym blogu narzekałem, że w Polsce nie ma dobrego autorespondera. Z opisanych wtedy rozwiązań tylko GetResponse monitorował słowa kluczowe w wyszukiwarce. Skontaktował się ze mną Piotr Krupa i zaproponował roczny test ich systemu. Z oferty skorzystałem i poniżej pragnę przedstawić moją subiektywną opinię o GetResponse.

Aktualizacja (czerwiec 2018) - najlepszy autoresponder i newsletter

Od 2013 roku, w którym powstała główna część tego artykułu, sytuacja trochę zmieniła się. FreshMail znacznie poprawił swoje działanie i obecnie uważamy go za lidera w Polsce, polecając jego usługi. Poniżej znajduje się oryginalny artykuł. Kliknij, by zobaczyć ofertę FreshMaila w nowym oknie.

Zalety i Wady Infografik


Kategorie: Kampanie reklamowe, Promocja, Treść, Wszystkie

2

Infografiki przeżyły swój boom chyba gdzieś między rokiem 2010 a 2011. Muszę przyznać, że początkowo były bardzo przydatne, konkretne i dodawały coś wartościowego do treści tekstowej.

Obecnie jeśli widzę słowo "infografika" w tytule strony, natychmiast ją opuszczam.

Strona 1 z 612345...Ostatnia »